Крок 1:

Клієнт в Інтернет магазині та інших on-line площадках, вибирає товари/послуги.

В корзині магазину формує замовлення та вибирає спосіб оплати “В кредит”

Step1

Крок 2:

Клієнт переходить на захищену посадкову сторінку Beyond Broke, вибирає суму кредиту (але не більше вартості вибраних товарів/послуг), вводить свій ІПН, дату народження (дані перевіряються на достовірність),номер мобільного телефону, ознайомлюється з публічною офертою (погоджується з договором).

Step2

Крок 3:

На вказаний номер мобільного телефону приходить OTP-пароль підтвердження (СМС) актуальності вказаного номеру.

Step3

Крок 4:

Після підтвердження операції, запити по АРІ відправляються в усі Банки, кожен з яких перевіряє по ІПН чи це його клієнт, і чи готовий банк йому надати зазначену суму. В цей час клієнт аналізує інформацію про умови кредитування та рішення банків.Якщо банк визначив, що це не його клієнт або не погодив суму миттєвого кредиту, то банк світиться сірим коліром та зазначається, що ви можете оформити стандартний кредит в цьому банку. Клієнт вибравши звичайний кредит, заповнює додаткові поля на кредит після чого відправляє заявку в банк, а далі оформлює кредит по звичайній схемі банку (дзвінок, погодження, оформлення, видача і т.д.)Якщо банк надав миттєве рішення для свого клієнта (банк стає зеленим кольором)

Step4

Крок 5:

Після вибору банку, що надав миттєве рішення (зелений колір), дані відправляються по АРІ в данний Банк після чого спеціальна закрита кредитна лінія на купівлю товарів/послуг буде розблокована та доступна на картковому рахунку (банківська картка) і клієнт автоматично потрапляє на посадкову сторінку платіжної системи, та здійснює купівлю банківською карткою та завершує всі дії по стандартний схемі роботи Платіжна система - Інтернет Магазин. У клієнта в свою чергу щомісяця з картки списуєтсья необхідний платіж до повного погашення.

Step5